Φαίνεται ότι τίποτα δεν
μπορεί να ξεφύγει από την τεχνολογία. Απόδειξη, πως ακόμα και τα πιο
απλά αντικείμενα που χρησιμοποιούμε καθημερινά, όπως οι σαγιονάρες,
εντάσσουν την τεχνολογία στο εσωτερικό τους.
Μέχρι τώρα, μερικά λουράκια και ένας άνετος πάτος ήταν το μόνο που χρειαζόταν για να αξιοποιηθεί στο έπακρο αυτό το απλό και άνετο υπόδημα. Όμως οι τεχνίτες της Hari Mari σκέφτονται να αναβαθμίσουν τεχνολογικά αυτό το κλασικό καλοκαιρινό αξεσουάρ!
Ποιες είναι όμως οι νέες δυνατότητες, που ....
εισήγαγε η εταιρεία υποδημάτων στις «έξυπνες σαγιονάρες»; Πρόκειται για ένα low-range τσιπ που ενσωματώνεται στο παπούτσι και επικοινωνεί με μια εφαρμογή για smartphone, βοηθώντας έτσι την εταιρεία να συγκεντρώσει στοιχεία για τους πελάτες της. Στην ουσία οι σαγιονάρες, βοηθούν στο μάρκετινγκ της εταιρείας.
Οι ιδρυτές της Hari Mari, Jeremy και Lila Stewart ήθελαν έναν καλύτερο τρόπο για τη συλλογή δεδομένων για τους πελάτες που αγοράζουν τα προϊόντα τους. Ωστόσο το ενσωματωμένο τσιπ στη νέα σειρά των δερμάτινων μοντέλων είναι πολύ πιθανό ότι εκτός από τη συλλογή πληροφοριών, θα σας φέρει και πολλά ακόμα άχρηστα μηνύματα.Φανταστείτε να χαλαρώνετε στην παραλία, πίνοντας ένα δροσερό ρόφημα, παρέα με φίλους και έχοντας ένα ζευγάρι ακριβές σαγιονάρες ($110) που θα είναι σε επικοινωνία με το κινητό σας και θα γεμίζουν τα εισερχόμενά σας με διαφημιστικά μηνύματα.
«Για μας, αυτή είναι η αρχή ενός ευρύτερου πειράματος,» δήλωσε η.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr
Μέχρι τώρα, μερικά λουράκια και ένας άνετος πάτος ήταν το μόνο που χρειαζόταν για να αξιοποιηθεί στο έπακρο αυτό το απλό και άνετο υπόδημα. Όμως οι τεχνίτες της Hari Mari σκέφτονται να αναβαθμίσουν τεχνολογικά αυτό το κλασικό καλοκαιρινό αξεσουάρ!
Ποιες είναι όμως οι νέες δυνατότητες, που ....
εισήγαγε η εταιρεία υποδημάτων στις «έξυπνες σαγιονάρες»; Πρόκειται για ένα low-range τσιπ που ενσωματώνεται στο παπούτσι και επικοινωνεί με μια εφαρμογή για smartphone, βοηθώντας έτσι την εταιρεία να συγκεντρώσει στοιχεία για τους πελάτες της. Στην ουσία οι σαγιονάρες, βοηθούν στο μάρκετινγκ της εταιρείας.
Οι ιδρυτές της Hari Mari, Jeremy και Lila Stewart ήθελαν έναν καλύτερο τρόπο για τη συλλογή δεδομένων για τους πελάτες που αγοράζουν τα προϊόντα τους. Ωστόσο το ενσωματωμένο τσιπ στη νέα σειρά των δερμάτινων μοντέλων είναι πολύ πιθανό ότι εκτός από τη συλλογή πληροφοριών, θα σας φέρει και πολλά ακόμα άχρηστα μηνύματα.Φανταστείτε να χαλαρώνετε στην παραλία, πίνοντας ένα δροσερό ρόφημα, παρέα με φίλους και έχοντας ένα ζευγάρι ακριβές σαγιονάρες ($110) που θα είναι σε επικοινωνία με το κινητό σας και θα γεμίζουν τα εισερχόμενά σας με διαφημιστικά μηνύματα.
«Για μας, αυτή είναι η αρχή ενός ευρύτερου πειράματος,» δήλωσε η.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr