Διαφημίσεις Google

                                  
Η Πύλη Της Τεχνολογίας-Gate Of Tech

Η Πύλη Της Τεχνολογίας: Τεχνολογικά Νέα - Επιστήμες - Μαθηματικά – Πληροφορική - Φυσική – Διάστημα – Βιολογία - Ιατρική – Πλανήτης

energo_back

pop_up_face

Διαφημίσεις Google

                                  

Σάββατο, 7 Ιανουαρίου 2017

Οι κυρτές και 3D τηλεοράσεις δεν προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των καταναλωτών

Οι κυρτές και 3D τηλεοράσεις δεν προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των καταναλωτών στον προβλεπόμενο βαθμό και έτσι οι Samsung και LG, ηγέτες του κλάδου παγκοσμίως, φαίνεται να ξαναγυρνάνε στη δοκιμασμένη λύση της επίπεδης οθόνης, αν και με διαφορετικούς ρυθμούς.Η νέα τάση είναι ορατή στη μεγάλη διεθνή έκθεση ηλεκτρονικών του Λας Βέγκας των ΗΠΑ (Consumer Electronics Show-CES), η οποία μόλις ξεκινά, σύμφωνα με το BBC και τους «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς». Και να σκεφθεί κανείς ότι δεν έχουν ....περάσει παρά τέσσερα μόνο χρόνια από τότε που οι κυρτές τηλεοράσεις παρουσιάσθηκαν στην ίδια ακριβώς έκθεση.Οι κατασκευαστές αναζητούν πλέον φθηνότερους και πιο συμβατικούς τρόπους για να βελτιώσουν την ποιότητα της εικόνας των προϊόντων τους, κυρίως την ανάλυση 4Κ και την τεχνολογία "HDR" ("high dynamic range"). Οι καταναλωτές δεν αναγνώρισαν ιδιαίτερα τα όποια οφέλη των κυρτών τηλεοράσεων, με συνέπεια το μερίδιο των τελευταίων να μην ξεπεράσει το 4% στο σύνολο των παγκόσμιων πωλήσεων τηλεοράσεων κατά το τρίτο τρίμηνο του 2016, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών IHS Markit Technology. H LG αφαίρεσε ήδη τελείως τις κυρτές τηλεοράσεις από τη γκάμα των νέων μοντέλων της για το 2017, δίνοντας έμφαση πλέον στις πολύ λεπτές τηλεοράσεις. Η Samsung επίσης εγκατέλειψε τα προηγούμενα σχέδια της να έχει μόνο κυρτά μοντέλα στο ακριβότερο τμήμα της γκάμας της και πλέον προσφέρει και επίπεδα μοντέλα στην υψηλή κατηγορία τιμών. Και οι δύο εταιρείες επίσης εγκαταλείπουν το 3D στα νέα μοντέλα τους λόγω ανεπαρκούς ενδιαφέροντος από τους καταναλωτές. Τα πρώτα μοντέλα τρισδιάστατων τηλεοράσεων είχαν παρουσιασθεί στο Λας Βέγκας το 2010, αλλά τρία χρόνια μετά το αρχικό ενδιαφέρον, οι πωλήσεις άρχισαν να μειώνονται όλο και περισσότερο. Η Samsung, που πουλά δύο στις τρεις κυρτές τηλεοράσεις διεθνώς και έχει επενδύσει πολλά στις κυρτές οθόνες, δεν σκοπεύει -ακόμη τουλάχιστον- να εγκαταλείψει την τεχνολογία αυτή τελείως, όπως ήδη έκανε η ανταγωνίστρια LG. Υπάρχουν μεγάλες αγορές, κυρίως στην Κίνα, όπου οι κυρτές τηλεοράσεις παραμένουν δημοφιλείς (κυρίως για λόγους επίδειξης στους γείτονες!). Ορισμένοι αναλυτές θεωρούν όμως ότι είναι θέμα χρόνου οι κυρτές οθόνες να κάνουν παρέα στο 3D ως μια παρένθεση στην ιστορία των τηλεοράσεων, παρά τις αρχικές θριαμβολογίες περί «επαναστατικών» καινοτομιών. Οι καταναλωτές μάλλον απάντησαν «δεν συμφωνούμε» και τα πράγματα παίρνουν το δρόμο τους. Η νέα τεχνολογία της μόδας φέτος είναι το HDR, που υπόσχεται πιο πλούσια και.....
 
Διαβάστε περισσότερα στο: www.nooz.gr
 
War Thunder