
αναζητήσετε φίλους στο Facebook που είχαν μια κακή ημέρα ή που δεν είναι τόσο καλοί στο να παρουσιάσουν τον εαυτό τους θετικά, απλά για να κάνετε τον εαυτό σας να αισθανθεί καλύτερα.”
Για τη μελέτη τους, οι ερευνητές έκαναν δοκιμές σε 168 φοιτητές, που έπρεπε να απαντήσουν σε ερωτήσεις που φανέρωναν πως αισθάνονται, για να διαπιστώσουν αν είναι σε καλή ή κακή διάθεση. Στη συνέχεια, οι φοιτητές μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν μια πλαστή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης που ονομάζεται SocialLink.
Οι φοιτητές σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο, μπορούσαν να βρουν προφίλ, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να φαίνονται ελκυστικά ή μη ελκυστικά, επιτυχή ή ανεπιτυχή. Δεν υπήρξε καμία διαφορά στο περιεχόμενο των δημοσιεύσεων του κάθε προφίλ.
“Έτσι, η μόνη πραγματική διαφορά μεταξύ των προφίλ ήταν οι αξιολογήσεις της επιτυχίας της σταδιοδρομίας και της ελκυστικότητας καθοριζόταν διάφορα σύμβολα όπως το δολάριο και οι καρδιές”αναφέρει ο Johnson
Οι συμμετέχοντες στην έρευνα της κακής διάθεσης έπρεπε να επιλέξουν σε ποια από αυτά τα προφίλ θα ήθελαν να κάνουν κλικ. Η απόφασή τους αυτή βασίστηκε εν μέρει στις διαθέσεις τους.
Τι ανακάλυψαν οι ερευνητές; Γενικά, οι...
Διαβάστε περισσότερα στο: www.iguru.gr