
(έχουν δικαιώματα, να ψηφίζουν, να εργάζονται), “οι γυναίκες πρέπει να…” (μπουν στη θέση τους, να γνωρίζουν τη θέση τους, να ελέγχονται, να είναι υποτακτικές), “οι γυναίκες δεν μπορούν να…” (οδηγήσουν, να γίνουν επίσκοποι, να είναι άξιες εμπιστοσύνης) και “οι γυναίκες θα πρέπει να…” (μένουν στο σπίτι, να είναι σκλάβες, να είναι στην κουζίνα)”.
«Οι διαφημίσεις δείχνουν τα αποτελέσματα των γνήσιων αναζητήσεων της Google, καταδεικνύοντας διαδεδομένες απόψεις και στερεότυπα που επικρατούν στο διαδίκτυο», δήλωσε ο δημιουργός της εκστρατείας, Christopher Hunt.
Η καμπάνια δείχνει πόσο εδραιωμένος είναι ο σεξισμός ενάντια στις γυναίκες, γεγονός που γίνεται εύκολα αντιληπτό ακόμα και μέσω μιας απλής αναζήτησης στην Google.
Φυσικά, οι χρήστες είναι πιθανό να λάβουν διαφορετικά αποτελέσματα, ανάλογα με τη χώρα καταγωγής τους, ωστόσο σε κάθε περίπτωση οι δημοφιλέστερες αναζητήσεις φανερώνουν τι πραγματικά πιστεύουν οι άνθρωποι για τη θέση των γυναικών.
http://www.secnews.gr