
"Όλα τα αποτελέσματα για αγορές, είναι πληρωμένες διαφημίσεις" αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στο Scroogled.
H Google αποφάσισε πρόσφατα και άλλαξε την πολιτική της, υιοθετώντας ένα μοντέλο όπου όλοι οι έμποροι πληρώνουν είτε ανά κλικ είτε ανά πώληση για να συμπεριληφθούν στην υπηρεσία Google Shopping.Η Microsoft υποστηρίζει πως όταν ...
περιορίζονται οι επιλογές, οι οποίες κατατάσσονται με βάση την πληρωμή τους, οι καταναλωτές εξαπατώνται. Για το λόγο αυτό, προτείνει στους χρήστες να χρησιμοποιούν τη δική της μηχανή αναζήτησης, τη Bing.
H ομάδα της Bing, έχει δεσμευθεί να μην υιοθετήσει την πολιτική "pay-to-rank", να μην πριμοδοτεί δηλαδή όσα καταστήματα πλήρωσαν, για να καταταχθούν ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, αναφέρεται από την εταιρεία.