Διαφημίσεις Google

                                  
Η Πύλη Της Τεχνολογίας-Gate Of Tech

Η Πύλη Της Τεχνολογίας: Τεχνολογικά Νέα - Επιστήμες - Μαθηματικά – Πληροφορική - Φυσική – Διάστημα – Βιολογία - Ιατρική – Πλανήτης

pop_up_face

Διαφημίσεις Google

                                  

Κυριακή 2 Ιουνίου 2019

Η τοποθεσία που βρισκόμαστε επηρεάζει την online συμπεριφορά μας

ΈρευναΟ κίνδυνος μιας διαδικτυακής επίθεσης στην εποχή μας είναι πάντα παρών. Γι’ αυτό το λόγο πολλοί άνθρωποι είναι επιφυλακτικοί με τα δίκτυα στα οποία συνδέονται για να αποκτήσουν πρόσβαση στο Internet. Αυτό είναι λογικό, αν σκεφτούμε ότι οι δωρεάν δημόσιες ασύρματες συνδέσεις μπορεί να αφήνουν τους χρήστες ευάλωτους σε επιθέσεις. Μια έρευνα έδειξε, ότι η τοποθεσία στην οποία βρίσκεται κάποιος, επηρεάζει την προθυμία του να .....
αποκαλύψει προσωπικές πληροφορίες online. Απ’ ότι φαίνεται, οι περισσότεροι χρήστες δεν εμπιστεύονται τα δημόσια ασύρματα δίκτυα.
Με τη συγκεκριμένη έρευνα, οι επιστήμονες ήθελαν να ελέγξουν αν η τοποθεσία ενός ατόμου επηρεάζει την online συμπεριφορά του.
Επίσης, ήθελαν να δουν αν άλλα πράγματα, που σχετίζονται με την προστασία της ιδιωτικής ζωής, όπως οι όροι και οι προϋποθέσεις που θέτει ένας πάροχος ασύρματης δικτύωσης ή η παρουσία ενός VPN, επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες κινούνται στο διαδίκτυο.
Ένας από τους ερευνητές ανέφερε ότι κάποιοι άνθρωποι παρουσιάζουν, αυτό που ονομάζεται «publicness heuristic», το οποίο αναφέρεται στη νοοτροπία που έχουν κάποιοι και η οποία τους εμποδίζει να αποκαλύπτουν ιδιωτικά πράγματα σε δημόσιο χώρο.Είπε: «Θέλαμε να μάθουμε αν οι άνθρωποι, που έχουν σε μεγαλύτερο βαθμό αυτό το χαρακτηριστικό, είναι λιγότερο πιθανό να αποκαλύψουν προσωπικές πληροφορίες μέσω δημόσιου Wi-Fi».
Το δείγμα (συμμετέχοντες) που χρησιμοποιήθηκε στην έρευνα, προερχόταν από τους χρήστες του Amazon Mechanical Turk. Οι ερευνητές εξέτασαν την online συμπεριφορά τους. Οι συμπεριφορές που εξετάστηκαν ήταν οι εξής: ανήθικη συμπεριφορά, ηθική συμπεριφορά, αποκάλυψη προσωπικών πληροφοριών και αποκάλυψη οικονομικών πληροφοριών σε τέσσερις διαφορετικές τοποθεσίες: καφετέρια, πανεπιστήμιο, Airbnb και σπίτι.
Επίσης η έρευνα συνέκρινε την online συμπεριφορά ανθρώπων που συνδέονταν στο διαδίκτυο μέσω VPN και ανθρώπων που δεν είχαν VPN καθώς και χρηστών, που όταν συνδέονταν έβλεπαν τους όρους και τις προϋποθέσεις του παρόχου και χρηστών που δεν τα έβλεπαν.
Για να καταλήξουν στα αποτελέσματά τους, έκαναν διάφορες ερωτήσεις στους συμμετέχοντες, όπως: «Έχετε δει ποτέ πορνογραφικό υλικό;»
Ακόμη, ρωτούσαν τους συμμετέχοντες σε ποιο βαθμό αισθάνονται άνετα να μοιράζονται πληροφορίες, όπως το εισόδημά τους ή στοιχεία σχετικά με ένα δάνειο και λοιπά.
Για την αξιολόγηση του βαθμού του χαρακτηριστικού «publicness heuristic», γίνονταν και κάποιες ερωτήσεις σχετικά με το πόσο ασφαλείς αισθάνονται να χειριστούν ένα προσωπικό ζήτημα ή δουλειά δημόσια.
Η έρευνα έδειξε ότι οι άνθρωποι, που είχαν σε......

 Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr