Δυσοίωνο προβλέπεται το
μέλλον των συμβατικών τηλεοράσεων, καθώς την τελευταία πενταετία, οκτώ
εκατομμύρια χρήστες έχουν «κόψει το καλώδιο» και έχουν μεταβεί σε
συνδρομές streaming μέσω αποκωδικοποιητών και tv boxes.
Μια έρευνα που διεξήχθη από την Fluent Insights σχετικά με τις τηλεοπτικές συνήθειες 3.100 millenians, έδειξε ότι τουλάχιστον οι μισοί από τους ερωτηθέντες παρακολουθούν....
τηλεόραση αποκλειστικά σε mobile ή desktop πλατφόρμες. To Νetflix φαίνεται να αποτελεί τη πιο δημοφιλή υπηρεσία streaming με περισσότερους από 100 εκατομμύρια συνδρομητές.
Όλα δείχνουν πως το τέλος των συμβατικών τηλεοράσεων είναι κοντά, καθώς την τελευταία πενταετία, οκτώ εκατομμύρια αμερικανοί χρήστες έχουν «κόψει το καλώδιο» και έχουν μεταβεί σε συνδρομές streaming μέσω αποκωδικοποιητών και tv boxes.
Τα αποτελέσματα μιας ακόμη πρόσφατης έρευνας δείχνουν πως οι millennials δεν είναι σε θέση να προσδιορίσουν ποια κανάλια προβάλλουν ορισμένες από τις πιο δημοφιλείς τηλεοπτικές εκπομπές και σειρές, με εξαίρεση εκείνες που δημιουργούνται και προβάλλονται από το Netflix.
Η εταιρεία Anatomy Media δημοσίευσε μια έκθεση που δείχνει ότι οι περισσότεροι θεατές ηλικίας 18-26 ετών δεν μπορούν να αντιστοιχίσουν τηλεοπτικές εκπομπές από τα ABC, NBC, FOX, CBS ή Disney με τα αντίστοιχα δίκτυα/κανάλια.
Το 65% των ερωτηθέντων μπόρεσε να αναγνωρίσει επιτυχώς μια εκπομπή του......
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr
Μια έρευνα που διεξήχθη από την Fluent Insights σχετικά με τις τηλεοπτικές συνήθειες 3.100 millenians, έδειξε ότι τουλάχιστον οι μισοί από τους ερωτηθέντες παρακολουθούν....
τηλεόραση αποκλειστικά σε mobile ή desktop πλατφόρμες. To Νetflix φαίνεται να αποτελεί τη πιο δημοφιλή υπηρεσία streaming με περισσότερους από 100 εκατομμύρια συνδρομητές.
Όλα δείχνουν πως το τέλος των συμβατικών τηλεοράσεων είναι κοντά, καθώς την τελευταία πενταετία, οκτώ εκατομμύρια αμερικανοί χρήστες έχουν «κόψει το καλώδιο» και έχουν μεταβεί σε συνδρομές streaming μέσω αποκωδικοποιητών και tv boxes.
Τα αποτελέσματα μιας ακόμη πρόσφατης έρευνας δείχνουν πως οι millennials δεν είναι σε θέση να προσδιορίσουν ποια κανάλια προβάλλουν ορισμένες από τις πιο δημοφιλείς τηλεοπτικές εκπομπές και σειρές, με εξαίρεση εκείνες που δημιουργούνται και προβάλλονται από το Netflix.
Η εταιρεία Anatomy Media δημοσίευσε μια έκθεση που δείχνει ότι οι περισσότεροι θεατές ηλικίας 18-26 ετών δεν μπορούν να αντιστοιχίσουν τηλεοπτικές εκπομπές από τα ABC, NBC, FOX, CBS ή Disney με τα αντίστοιχα δίκτυα/κανάλια.
Το 65% των ερωτηθέντων μπόρεσε να αναγνωρίσει επιτυχώς μια εκπομπή του......
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr