Διαφημίσεις Google

                                  
Η Πύλη Της Τεχνολογίας-Gate Of Tech

Η Πύλη Της Τεχνολογίας: Τεχνολογικά Νέα - Επιστήμες - Μαθηματικά – Πληροφορική - Φυσική – Διάστημα – Βιολογία - Ιατρική – Πλανήτης

pop_up_face

Διαφημίσεις Google

                                  

Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Kaspersky Lab ρωτάει: Είστε γνώστες του ψηφιακού κόσμου;

Kaspersky Lab cyber Kaspersky LabKaspersky Lab: Η ασφάλεια στο ψηφιακό περιβάλλον εξαρτάται από έναν αριθμό παραγόντων. Πρώτα απ’ όλα, εξαρτάται από την ικανότητα ενός χρήστη να παίρνει σωστές αποφάσεις.
Οι online συνήθειες μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία της ψηφιακής ταυτότητας, των χρημάτων και των προσωπικών δεδομένων, αλλά συχνά μπορούν και να καταστήσουν όλα τα παραπάνω εύκολη λεία για τους εγκληματίες.
Η Kaspersky Lab θέλει να στρέψει την προσοχή των χρηστών σε αυτό το πρόβλημα, με ένα τεστ που τους βοηθά να αξιολογήσουν το επίπεδο των γνώσεων τους για τον....
ψηφιακό κόσμο και να κατανοήσουν αν η συμπεριφορά τους στο Διαδίκτυο είναι ασφαλής ή όχι.
Οι χρήστες του Διαδικτύου συχνά δεν αναγνωρίζουν μια πιθανή απειλή όταν βρίσκονται αντιμέτωποι με αυτή. Αυτό είναι το αποτέλεσμα που προκύπτει από έρευνα της Kaspersky Lab, με τη συμμετοχή 18.000 χρηστών παγκοσμίως.
Στο πλαίσιο της έρευνας της Kaspersky Lab, οι συμμετέχοντες έρχονται αντιμέτωποι με επικίνδυνες καταστάσεις που προκύπτουν τακτικά, όταν σερφάρει κανείς στο Διαδίκτυο, όταν «κατεβάζει» αρχεία ή όταν επισκέπτεται ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, για παράδειγμα. Κάθε σενάριο προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε περισσότερες από μία απαντήσεις. Ανάλογα με τις πιθανές αρνητικές συνέπειες, σε κάθε απάντηση αντιστοιχεί και μια βαθμολογία. Όσο ασφαλέστερη είναι η επιλογή του χρήστη, τόσο μεγαλύτερη είναι η βαθμολογία και το αντίστροφο.
Ο μέσος όρος της βαθμολογίας των συμμετεχόντων από 16 χώρες ήταν 95 πόντοι, με άριστα το 150. Αυτό σημαίνει ότι ακολούθησαν τις ασφαλείς επιλογές λίγο πάνω από τις μισές εκ των υποθετικών καταστάσεων. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις εξέθεσαν τον εαυτό τους σε δυνητικά επικίνδυνες καταστάσεις, όπως η διαρροή εμπιστευτικών πληροφοριών, για παράδειγμα.
Στο πλαίσιο της έρευνας της Kaspersky Lab, μόνο το 24% των ερωτηθέντων ήταν σε θέση να αναγνωρίσει μια πραγματική ιστοσελίδα, χωρίς επίσης να επιλέξει και μία σελίδα phishing (δηλαδή πλαστή). Επιπλέον, το 58% των ερωτηθέντων επέλεξε μόνο σελίδες phishing, οι οποίες είναι σχεδιασμένες για να υποκλέψουν στοιχεία σύνδεσης, χωρίς να επιλέξει τη γνήσια σελίδα.
Διαπιστώθηκε, επίσης, ότι στην περίπτωση λήψης ενός....

Διαβάστε περισσότερα στο: www.iguru.gr