Στη φετινή διοργάνωση θα πάρει μέρος για πρώτη φορά με εργασία του μαθητής του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας των φυλακών Διαβατών, αλλά και ομάδα μαθητών από το Ζωγράφειο Λύκειο Κωνσταντινούπολης, που ασχολήθηκε με τον αλγόριθμο Fibonacci.
Επίσης, θα διεξαχθούν τρία παράλληλα θεματικά πάρκα: η Roboland, με παρουσίαση ρομποτικών διατάξεων, η Gameland, με παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών, και τα E-posters, με ηλεκτρονικές παρουσιάσεις εργασιών.
Ένας 24χρονος, έγκλειστος των φυλακών Διαβατών και μαθητής του πρώτου κύκλου μαθημάτων του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας, δημιούργησε το ηλεκτρονικό παιχνίδι "Φαντομάς", με στόχο να χρησιμοποιείται από τους συμμαθητές του στο ΣΔΕ, για να περνούν δημιουργικά την ώρα τους στα διαλείμματα. Ο ήρωας του παιχνιδιού προσπαθεί να βγει από τον λαβύρινθο, προσπερνώντας τα εμπόδια που παρουσιάζονται στα επτά επίπεδα του παιχνιδιού. Για την υλοποίηση της εργασίας του, που θα παρουσιαστεί στο συνέδριο από τον υπεύθυνο καθηγητή του, ενώ θα μεταδοθεί ηχογραφημένο μήνυμα του μαθητή, χρησιμοποίησε το διαδικτυακό εργαλείο "scratch".....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.nooz.gr