
To Facebook λανσάρισε ένα νέο φορμά για τις διαφημίσεις του. Με αυτό υπόσχεται να κάνει απλούστερο στις εταιρείες να τοποθετούν τις διαφημίσεις τους σε apps τρίτων μέσα στο Facebook Audience Network, το οποίο λανσάρισε πριν έναν χρόνο, περίπου.
Τα templates επιτρέπουν σε αυτούς που δημοσιοποιούν περιεχόμενο να προσαρμόζουν παραμέτρους, όπως οι γραμματοσειρές, το ύψος της διαφήμισης το χρώμα στο παρασκήνιο, τα όρια του πλήκτρου και άλλα χαρακτηριστικά.......
Οι αλλαγές επιτρέπουν στις διαφημίσεις να μοιάζουν περισσότερο σαν κανονικό περιεχόμενο της εφαρμογής, καθώς δεν αρέσει στον κόσμο να διακόπτεται από διαφημίσεις με απότομο τρόπο.
Το Facebook επίσης παρουσίασε ένα νέο ad template για...
Διαβάστε περισσότερα στο: gr.pcmag.com