Την επιβεβαίωση της φημολογίας πως η Google μαζί με άλλες εταιρίες, δίνουν χρήματα στην εταιρία πίσω από το Adblock Plus, για να αποφύγουν το μπλοκάρισμα των διαφημίσεων τους, έκαναν οι Financial Times.
Το δημοσίευμα αποκαλύπτει πως οι Google, Microsoft, Amazon και η διαφημιστική πλατφόρμα Taboola, πληρώνουν το δημοφιλές extension, για να μπουν στην...
whitelist των διαφημιστικών φίλτρων που αυτό χρησιμοποιεί.
Αν και η Eyeo που αναπτύσει το Adblock Plus δεν έχει αναρτημένο το ποσό που ζητάει για να βάλει στην....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.adslgr.com