Σύμφωνα με το BBC αλλά και η σελίδα για θέματα καταναλωτή Money Saving
Expert, υπάρχουν στη Βρετανία και άλλες χώρες, αλλεπάλληλες καταγγελίες
καταναλωτών, για υπέρογκες χρεώσεις σε λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας
και το πρόβλημα φαίνεται να σχετίζεται με τη χρήση των emoticons στα
γραπτά μηνύματα (sms).
Το πρόβλημα αφορά παλαιότερα.... μοντέλα κινητών, με κάποια μοντέλα Samsung και Apple να έχουν το μεγαλύτερο θέμα.
Η υπερβολική χρέωση έχει να κάνει με το πώς "διαβάζουν" ορισμένα λογισμικά τα εμότικονς. Ορισμένα παλαιότερα handsets, μετατρέπουν αυτόματα το κείμενο που περιέχει εμότικονς σε (multi-media service) που έχει άλλη χρέωση ή δεν περιλαμβάνεται σε πακέτα δωρεάν χρόνου ομιλίας και μηνυμάτων.
Οι ειδικοί συμβουλεύουν:.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.newsbeast.gr
Το πρόβλημα αφορά παλαιότερα.... μοντέλα κινητών, με κάποια μοντέλα Samsung και Apple να έχουν το μεγαλύτερο θέμα.
Η υπερβολική χρέωση έχει να κάνει με το πώς "διαβάζουν" ορισμένα λογισμικά τα εμότικονς. Ορισμένα παλαιότερα handsets, μετατρέπουν αυτόματα το κείμενο που περιέχει εμότικονς σε (multi-media service) που έχει άλλη χρέωση ή δεν περιλαμβάνεται σε πακέτα δωρεάν χρόνου ομιλίας και μηνυμάτων.
Οι ειδικοί συμβουλεύουν:.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.newsbeast.gr
