
sites, οι ιστοσελίδες έδειχναν διαφορετικές τιμές ή διαφορετικά αποτελέσματα στις ίδιες αναζητήσεις.
Οι ερευνητές ανέφεραν ότι οι διαφορές αυτές – που ονομάζουν «price discrimination» ή «price steering» – βασίζονται σε δεδομένα που συλλέγονται από τους καταναλωτές που φυσικά δεν μπορούν να το γνωρίζουν.
«Σαν χρήστης, είναι σχεδόν αδύνατο να γνωρίζετε αν οι τιμές που σας εμφανίζονται έχουν τροποποιηθεί, ή αν υπάρχουν φθηνότερα προϊόντα κρυμμένα στα αποτελέσματα αναζήτησης,» ανέφερε ένας από τους ερευνητές, ο Christo Wilson, στην Washington Post.
Για παράδειγμα, η μελέτη αναφέρει το online ταξιδιωτικό Expedia που εμφανίζει ακριβότερα ξενοδοχεία σε ορισμένους χρήστες με βάση το ιστορικό περιήγησης που αποθηκεύονται στους υπολογιστές τους, τα λεγόμενα «cookies», αν και οι ερευνητές δεν μπορούσαν να καθορίσουν το είδος της δραστηριότητας που εμφάνιζε τις υψηλότερες τιμές.
Ένας εκπρόσωπος της Expedia αρνήθηκε να σχολιάσει τα πορίσματα της μελέτης.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.iguru.gr