
Το Facebook ενεργοποίησε τη διαφημιστική του πλατφόρμα Atlas που είχε εξαγοράσει από την Microsoft με σκόπό να εμφανίζει διαφημίσεις στα μέλη περισσότερο στοχευμένες.
Επίσης, μέσω του Atlas, το Facebook γνωρίζει τις συνήθειες των μελών του και τους εμφανίζει σχετικές διαφημίσεις και εκτός Facebook.
Με την νέα πλατφόρμα, που είναι ....
συμβατή με κάθε συσκευή που παρέχει πρόσβαση στο Internet, η Facebook προσπαθεί να ανταγωνιστεί το επιτυχημένο Google AdWords, παρέχοντας στους διαφημιζόμενους μια εναλλακτική πρόταση.
Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Atlas, η.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.e-pcmag.gr