
Καθότι δε ζούμε σε έναν κόσμο τέλειο, υπάρχουν Social Media χρήστες οι οποίοι ...
,θα παραπονεθούν δημόσια σε κάποια επιχείρηση, έχοντας λογικά – και πολλές φορές παράλογα -επιχειρήματα. Η εταιρία Marketing με ονομασία ExactTarget, κατηγοριοποίησε τους παραπονιάρηδες χρήστες των Social Media σε 5 τύπους, δίνοντας στοιχεία όπως πόσο συχνά συναντάμε τον κάθε τύπο, πόσο δύσκολα τον αντιμετωπίζουμε, πόσο παράλογος μπορεί να γίνει και τέλος ποια λύση μπορούμε να εφαρμόσουμε για την αντιμετώπιση του. Όλα αυτά, στο Infographic παρακάτω.
Πάντως, τις περισσότερες φορές η επιχείρηση θα πρέπει online να παραδεχτεί πως ο χρήστης έχει δίκιο στο παράπονο του και να συνεχίσει τη συζήτηση για την αντιμετώπιση του προβλήματος του καταναλωτή εκτός των Social Media, με έναν τρόπο πιο άμεσο και όχι δημόσιο, όπως είναι για παράδειγμα τα email ή το τηλέφωνο.
(Κάνε κλικ στο Infographic και στη νέα καρτέλα ξανά κλικ σε αυτό για μεγέθυνση)
![Five types of social media complainers and how to deal with them infographic Οι 5 τύποι παραπονιάρηδων που συναντάμε στα Social Media [Infographic]](http://cdn.secnews.gr/wp-content/uploads/2013/11/Five-types-of-social-media-complainers-and-how-to-deal-with-them-infographic.jpg)
Πηγή: socialmedialife.gr
http://www.secnews.gr/