
μοιραστεί τη σκηνή με κορυφαία στελέχη και τεχνολόγους της Oracle όπως οι Mark Hurd, Thomas Kurian, John Fowler και άλλα.
Παράλληλα και την ίδια εβδομάδα με το Oracle OpenWorld διοργανώνονται οι εκδηλώσεις JavaOne, MySQL Connect και Oracle PartnerNetwork Exchange @ OpenWorld.
Επιπλέον, τα HCM @ OpenWorld και CX @ OpenWorld αποτελούν για φέτος τις νέες περιοχές εστίασης, δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να διευρύνουν την ενημέρωσή τους και σε άλλες περιοχές.
Η Maria Bartiromo του CNBC θα μεταδίδει ζωντανά από το Oracle OpenWorld και οι κεντρικές ομιλίες θα είναι διαθέσιμες από την ιστοσελίδα oracle.com/openworld.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την εμπειρία των:
• Πέντε ημερών και περισσότερων από 2.500 Oracle OpenWorld,
JavaOne, MySQL Connect και Oracle PartnerNetwork Exchange συνεδριών,
hands-on εργαστηρίων (HOLs), παρουσιάσεων και άλλα.
• Περισσότερων από 3.500 ομιλητών, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων
από 1.800 πελατών και συνεργατών, όπως οι ANZ Bank, AT&T, Boeing,
Deutsche Telekom, Emirates, Facebook, GM, LinkedIn, Lego και Walgreens,
οι οποίοι θα παρουσιάσουν το πώς η τεχνολογία της Oracle τούς βοηθάει να
καινοτομήσουν.
• 500 εκθεσιακών χώρων συνεργατών και πελατών.
• Περισσότερων από 400 επιδείξεων Oracle προϊόντων εφαρμογών,
middleware, βάσης δεδομένων, συστημάτων server και storage, καθώς και
λύσεων διαχείρισης, υποδομής και κλάδων.
Στη φετινή εκδήλωση υπάρχουν, επίσης:
• Ομιλίες από ειδικούς, οι οποίοι, μεταξύ άλλων, θα μιλήσουν για
τις εξελίξεις στην τεχνολογία και την καινοτομία, καθώς και τις βασικές
στρατηγικές για τη βελτιστοποίηση των υπαρχόντων συστημάτων και την
προετοιμασία των τεχνολογικών καινοτομιών.
• Συνεδρίες εστιασμένες σε συγκεκριμένους κλάδους με ειδικούς των
προϊόντων της Oracle, αλλά και κλαδικούς ηγέτες, οι οποίοι θα συζητήσουν
τις τεχνολογικές στρατηγικές και πώς επηρεάζουν τους κλάδους, από τις
επικοινωνίες και τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες μέχρι την υγειονομική
περίθαλψη και πολλούς άλλους ακόμα.
• Εξειδικευμένα σεμινάρια του Oracle University πάνω σε επίκαιρα
θέματα, από το cloud, τη βάση δεδομένων και την επιχειρηματική ευφυΐα
έως τα big data και άλλα.
• Μια ειδική Customer Experience ζώνη, μέρος του CX @ OpenWorld, με
περισσότερες από 140 συνεδρίες σχετικές με τη CX στρατηγική και το
σχεδιασμό, το marketing των πωλήσεων, το εμπόριο, τα κοινωνικά δίκτυα,
και άλλα.
• Για πρώτη φορά, ομιλίες, συνεδρίες και παρουσιάσεις σχετικές με τη Διαχείριση Ανθρωπίνου Κεφαλαίου στο HCM @ OpenWorld.
Πηγή: sigmalive.com