Το Facebook Messenger μπαίνει
δυναμικά και στον τομέα των παραγγελιών, αφού τώρα δίνει τη δυνατότητα
να παραγγείλετε και να πληρώσετε το φαγητό σας μέσω αυτού.Η
αλυσίδα εστιατορίων Subway και η συνεργάτης της MasterCard, ανακοίνωσαν
αυτή την εβδομάδα την άμεση διαθεσιμότητα ενός bot για το Facebook
Messenger – ένα από τα πολλά chatbots σε σχέση με το φαγητό,
συμπεριλαμβανομένων των Fresh Direct και The Cheesecake Factory. Με το
νέο chatbot, οι χρήστες του Messenger μπορούν να φτιάξουν το τέλειο
σάντουιτς από το Subway και να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους με το
masterpass της ...
MasterCard.
Σε μια συνέντευξη τύπου, η MasterCard είπε ότι το chat bot δημιουργήθηκε με σκοπό την καλύτερη επικοινωνία με τους καταναλωτές. Το bot προσφέρει επιλογές σχετικά με το πώς θέλετε να φτιάξετε το σάντουιτς σας.
Το Facebook Messenger διαθέτει σήμερα 1,2 δισεκατομμύρια χρήστες. Οι χρήστες προτιμούν να συνομιλούν παρά να χρησιμοποιούν εφαρμογές αλυσίδων γρήγορου φαγητού. Τώρα όμως μπορούν να συνδυάσουν την επικοινωνία με την παραγγελία φαγητού.
Το Fresh Direct, του οποίου το chat bot θα φθάσει αργότερα αυτό το έτος, σημείωσε ότι έχει δει αύξηση της χρήσης κινητών τηλεφώνων κατά 42%.
Ενώ μπορείτε να συμμετάσχετε σε μια μακρά συζήτηση με το Chat Bot για τις επιλογές του σάντουιτς σας, η MasterCard σημείωσε ότι εάν έχετε μια τακτική παραγγελία, θα μπορούσε τελικά να πάρει τη μορφή ενός emoji. Σκεφτείτε πόσο γρήγορα θα μπορούσατε να κάνετε την παραγγελία σας στη συνέχεια.
Η πλατφόρμα υποστηρίζει επίσης εντολές ομαδικών παραγγελιών και θα....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr
MasterCard.
Σε μια συνέντευξη τύπου, η MasterCard είπε ότι το chat bot δημιουργήθηκε με σκοπό την καλύτερη επικοινωνία με τους καταναλωτές. Το bot προσφέρει επιλογές σχετικά με το πώς θέλετε να φτιάξετε το σάντουιτς σας.
Το Facebook Messenger διαθέτει σήμερα 1,2 δισεκατομμύρια χρήστες. Οι χρήστες προτιμούν να συνομιλούν παρά να χρησιμοποιούν εφαρμογές αλυσίδων γρήγορου φαγητού. Τώρα όμως μπορούν να συνδυάσουν την επικοινωνία με την παραγγελία φαγητού.
Το Fresh Direct, του οποίου το chat bot θα φθάσει αργότερα αυτό το έτος, σημείωσε ότι έχει δει αύξηση της χρήσης κινητών τηλεφώνων κατά 42%.
Ενώ μπορείτε να συμμετάσχετε σε μια μακρά συζήτηση με το Chat Bot για τις επιλογές του σάντουιτς σας, η MasterCard σημείωσε ότι εάν έχετε μια τακτική παραγγελία, θα μπορούσε τελικά να πάρει τη μορφή ενός emoji. Σκεφτείτε πόσο γρήγορα θα μπορούσατε να κάνετε την παραγγελία σας στη συνέχεια.
Η πλατφόρμα υποστηρίζει επίσης εντολές ομαδικών παραγγελιών και θα....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr