διάρκεια των ταξιδιών τους. Οι Έλληνες όχι μόνο αποζητούν προσφορές διακοπών χρησιμοποιώντας μηχανές αναζήτησης (45%) ή ταξιδιωτικά portals, όπως το TripAdvisor (37%), αλλά επισκέπτονται, επίσης, αντίστοιχες ιστοσελίδες, προκειμένου να συγκεντρώσουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον τελικό ταξιδιωτικό τους προορισμό: αυτό ισχύει μάλιστα για το 89% των Ελλήνων ερωτηθέντων.
Το Ιnternet αποδεικνύεται χρήσιμος σύμμαχος όχι μόνο πριν από τις διακοπές, αλλά και κατά τη διάρκεια τους: το 95% των Ελλήνων και των Πολωνών, το 87% των Ούγγρων και το 83% των Τσέχων “σερφάρουν” στο διαδίκτυο, όταν ταξιδεύουν. Μάλιστα, οι Έλληνες, μαζί με τους Πολωνούς, έχουν το υψηλότερο ποσοστό χρήσης του internet στις διακοπές στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
Η βασική χρήση του Διαδικτύου στη διάρκεια των διακοπών σχετίζεται με τα social media (για το 63% των Πολωνών, το 60% των Ελλήνων, το 48% των Ούγγρων και το 39% των Τσέχων), αλλά και με την online χρήση χαρτών - κάτι ιδιαίτερα δημοφιλές για τους Ούγγρους (71%), αλλά επίσης και για τους Έλληνες (66%). Επίσης, οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για αγορές, όταν βρίσκονται σε διακοπές, με τις αγορές να αποτελούν τη δεύτερη πιο σημαντική κατηγορία για τους Πολωνούς ταξιδιώτες (28%), ενώ το ποσοστό για τους Έλληνες ανέρχεται στο 22%.
Επίσης, η χρήση των online πληρωμών αυξάνεται, όταν οργανώνουν τις διακοπές τους, καθώς και κατά τη διάρκεια αυτών. Μάλιστα, το....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.adslgr.com