περισσότεροι από 17 εκατομμύρια δίσκοι!
Οι μη συνδρομητικές υπηρεσίες που βασίζονται σε διαφημίσεις όπως είναι το YouTube, VEVO, Spotify (δωρεάν) και SoundCloud συγκέντρωσαν για τη χρονιά που μας πέρασε περίπου 385 εκατομμύρια δολάρια. Και οι δύο μουσικές «πλατφόρμες» μπορεί να είναι τελείως διαφορετικές, παρόλα αυτά κατάφεραν να αυξήσουν τα έσοδα τους κατά 30% σε σύγκριση με το 2014. Ωστόσο, ένα εξαιρετικό ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι οι πωλήσεις σε βινύλιο φέρνουν περισσότερα έσοδα από μία πολύ πιο μικρή βάση χρηστών. Σε....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.digitallife.gr