Επιπλέον, θα μπορούν να υπάρξουν και διάφορες εκπαιδευτικές παραλλαγές, όπου το σενάριο παιχνιδιού του memory game θα συνδυαστεί με αυτό του παιχνιδιού trivial pursuit - αντί να υπάρχουν ζευγάρια με ίδιες ακουστικές κάρτες, θα υπάρχουν συσχετιζόμενες κάρτες. Η μουσική, όπως τονίζει ο κ. Σαλαπάτας, θεωρείται κατάλληλη για την ανάπτυξη εκπαιδευτικών παραλλαγών ανάλογα το βαθμό δυσκολίας που θα επιλέξει ο κάθε παίκτης. Για παράδειγμα, ο συσχετισμός ήχου μουσικού οργάνου-με το όνομα του οργάνου, ένα μικρό απόσπασμα άριας-όνομα όπερας ή συνθέτη, μια νότα παιγμένη από ένα μουσικό όργανο-όνομα της νότας (dictee). Ένα άλλο ενδιαφέρον πεδίο παραλλαγών είναι η «παρατήρηση πουλιών». Το παιχνίδι ζητά από τον παίκτη να ταιριάξει την κάρτα με τη φωνή ενός πουλιού, με την κάρτα που έχει το όνομα του πουλιού. Αντίστοιχες εκπαιδευτικές παραλλαγές, μπορούν να αναπτυχθούν για πολλά γνωστικά πεδία (πχ. ιστορία, ξένες γλώσσες, γεωγραφία ή μαθηματικά). «Στη SciFY προσπαθούμε να προσφέρουμε δωρεάν λύσεις σε όλους, βάζοντας την τεχνολογία της πληροφορικής στην υπηρεσία της κοινωνίας. Ένα μεγάλο μέρος της δουλειάς μας είναι αφιερωμένο στις υποστηρικτικές τεχνολογίες για την αναπηρία», δηλώνει ο κ. Βασίλης Σαλαπάτας.
Το project για το online παιχνίδι πρόκειται να χρηματοδοτηθεί και από την....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.nooz.gr