Τι κάνουμε περισσότερο.....
Ο μεγάλος βρετανικός ασφαλιστικός οργανισμός Direct Line συνεργάστηκε με την εταιρεία RescueTime για να βρει στοιχεία για την σχέση του σύγχρονου ανθρώπου με το κινητό του τηλέφωνο. Στις συσκευές δεκάδων εθελοντών τοποθετήθηκαν κάποιες ειδικά σχεδιασμένες εφαρμογές που παρακολουθούσαν την λειτουργία και την χρήση των συσκευών. Οπως διαπιστώθηκε ο μέσος χρήστης «τσεκάρει» ή χρησιμοποιεί το τηλέφωνο του 253 φορές ημερησίως και ξοδεύει περίπου δύο ώρες και δέκα λεπτά στη χρήση της συσκευής. Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης το 25% της ημερήσιας χρήσης του κινητού τηλεφώνου από τους κατόχους τους αφορά την ενασχόληση με τις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης και ανταλλαγής μηνυμάτων (Facebook, Twitter, Instragram, Snapchat, Whatsapp).
Πολύ χρόνο καταναλώνουν οι κάτοχοι των κινητών στην διαχείριση της ηλεκτρονική τους αλληλογραφίας (e-mails). Πολύ συχνή είναι επίσης η....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.tovima.gr