Τον περασμένο μήνα, η Google παρουσίασε ένα
χαρακτηριστικό που ονομάζεται «app streaming» , που επιτρέπει στους
χρήστες να έχουν πρόσβαση σε εφαρμογές χωρίς να χρειάζεται να τις
κατεβάσουν και να τις εγκαταστήσουν στη συσκευή τους.
Η εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι χρησιμοποιεί την εν λόγω
τεχνολογία και στα ads της. Τώρα μπορείτε να δοκιμάσετε ένα νέο
παιχνίδι που βλέπετε σε μια διαφήμιση, χωρίς να περάσετε από την
ταλαιπωρία του download και της εγκατάστασής του.
Η εταιρεία ανακοίνωσε την Πέμπτη δύο νέες μορφές διαφήμισης – που ονομάζονται Trial Run Ads και ....
Interactive Interstitial Ads – και οι δύο έχουν ως στόχο να καταστεί ευκολότερο για τους publishers να προωθήσουν τις εφαρμογές τους. Τα πρώτα θα επιτρέψουν στους χρήστες Android συσκευών να δοκιμάσουν μια εφαρμογή για χρονικό διάστημα έως και ένα λεπτό χωρίς να την κατεβάσουν. Η εταιρεία αναφέρει ότι οποιοσδήποτε publisher που δουλεύει με το AdMob ad network, το οποίο εξυπηρετεί περίπου 650.000 apps, θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει αυτή την τεχνολογία.
Τα διαδραστικά Interstitials ads, από την άλλη πλευρά, προσφέρουν στους publishers τη δυνατότητα να προσαρμόσουν τα πράγματα που θέλουν οι χρήστες να δουν. Για παράδειγμα, θα είναι σε θέση να αποφασίσουν την » value proposition» των εφαρμογών τους και επίσης να αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά που θέλουν να εμφανίζονται. «Αντί να λέτε απλά στον χρήστη για την εφαρμογή σας, μπορείτε να τους προσφέρετε μια εμπειρία μοναδική στην εφαρμογή σας που θα τους εμπνεύσει και θα θελήσουν έτσι να περάσουν λίγο χρόνο μαζί της,» η εταιρεία έγραψε σε ένα blog post της απευθυνόμενη στους publishers.
Φαίνεται να είναι μια win-win κατάσταση και για τους δύο, και για τους....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr