Ο τίτλος του άρθρου δεν είναι δικός μας ισχυρισμός. Είναι ένας από τους τρόπους που έχει επιλέξει η Apple να προωθήσει το iPhone 6s ενόψει των γιορτών μέσω pop-ups και μίας επιθετικής καμπάνιας newsletter.
Οι διαφημίσεις προβάλλονται σε αυτούς που χρησιμοποιούν τα iOS 9.1 και iOS 9.2 και είναι ενοχλητικές, γιατί είναι κάτι νέο για τους χρήστες της Apple, οι οποίοι είχαν....
συνηθίσει σε μία διαφορετική αντιμετώπιση όταν τους απευθυνόταν η εταιρεία.
Η full screen διαφήμιση με το "γελοία ισχυρό".....
Διαβάστε περισσότερα στο: gr.pcmag.com