Διαφημίσεις Google

                                  
Η Πύλη Της Τεχνολογίας-Gate Of Tech

Η Πύλη Της Τεχνολογίας: Τεχνολογικά Νέα - Επιστήμες - Μαθηματικά – Πληροφορική - Φυσική – Διάστημα – Βιολογία - Ιατρική – Πλανήτης

pop_up_face

Διαφημίσεις Google

                                  

Κυριακή, 2 Αυγούστου 2015

Το παρελθόν και το μέλλον του online gaming

cca_zΤα πρώτα βιντεοπαιχνίδια και παιχνίδια Η.Υ. ήταν το NIMROD, το μακρινό 1951, ενώ ακολούθησε το OXO το 1952 και το Spacewar! το 1961. Σ’ αυτά τα παιχνίδια υπήρχαν ένας ή δύο παίκτες που κάθονταν σε έναν υπολογιστή, ο οποίος χρησιμοποιείτο μόνο για το παιχνίδι. Αργότερα, την δεκαετία του 60’, οι υπολογιστές άρχισαν να υποστηρίζουν το time-sharing, που σήμαινε ότι πολλαπλοί παίχτες μπορούσαν να μοιραστούν τη χρήση του υπολογιστή ταυτόχρονα. Ακολούθησαν τα συστήματα τερματικών υπολογιστών που επέτρεψαν στους χρήστες να....
χειρίζονται τον υπολογιστή από άλλο δωμάτιο από αυτό που βρισκόταν ο υπολογιστής. Μετά από αυτό τα modem links εξελίχτηκαν, κι έτσι οι χρήστες δεν χρειαζόταν να είναι στο ίδιο κτίριο με τον υπολογιστή, ώσπου φτάσαμε μέσα σε μισό αιώνα περίπου, και ειδικά μετά την έκρηξη του ίντερνετ στα τέλη της δεκαετίας του 90’ στο online gaming όπως το ξέρουμε σήμερα, με εκατομμύρια φανς σε όλο τον κόσμο και μια τεράστια γκάμα ηλεκτρονικών παιχνιδιών.

Παιχνίδια που καθιέρωσαν το δικτυακό παιχνίδι

Από το πρώτο RPG παιχνίδι, το NeverWinter Nights, πολλά έχουν αλλάξει. Ακολούθησαν οι τεράστιες first-person shooter επιτυχίες του Doom και του Quake και τα στρατηγικά παιχνίδια όπως το Command and Conquer, που βρήκαν τρομερή ανταπόκριση. Από τα MUD (Multi User Dungeons) μέχρι τα MMORG (Massively Multi-player Online Role Playing Games), τα δικτυακά παιχνίδια αποτελούν μέρος της καθημερινότητας, αλλά και την... καριέρα πολλών παικτών. Ανάμεσα στα πιο δημοφιλή σήμερα είναι τα Final Fantasy XI,το Eve Online και φυσικά το World of Warcraft, με 12 εκατομμύρια χρήστες.
WoW-Expansion-Compilation-Wallpaper
Εκτός από τα παιχνίδια που εγκαθιστούν οι παίκτες στον υπολογιστή τους, υπάρχουν και εκατοντάδες παιχνίδια που λειτουργούν μέσω φυλλομετρητή ιστού, χρησιμοποιώντας Flash ή Shockwave. Σελίδες όπως η miniclip και το παιχνίδι στρατηγικής RuneScape είναι δωρεάν και αποτελούν την νούμερο ένα επιλογή πολλών διαδικτυακών παικτών.

Ας κοιτάξουμε τους αριθμούς

Η παγκόσμια αγορά ψηφιακών παιχνιδιών αναμένεται να φτάσει το αστρονομικό ποσό των $102,9 δις μέχρι το 2017, με ετήσιο δείκτη ανάπτυξης +8,1%, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Newzoo.
Ήδη από το 2013, οι κορυφαίες 10 εταιρείες παιχνιδιών κατείχαν το 44% από τα $75,5 δις των κερδών, με την Apple να έχει τα ίδια κέρδη σχεδόν με την Nintendo ($2,4 δις) καθώς λαμβάνει το 30% των κερδών από τις εφαρμογές παιχνιδιών στο App Store. Αγορές εκτός Ευρώπης και Αμερικής φαίνεται ότι θα έχουν τεράστια ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια, με την Κίνα να ξεχωρίζει λόγω της αυξανόμενης σύνδεσης στο διαδίκτυο και την απίστευτη χρήση παιχνιδιών στα κινητά. 82% από τα $6 δις των κερδών φέτος προέρχονται από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.
Εντυπωσιακό είναι και το γεγονός ότι μέχρι το....

Διαβάστε περισσότερα στο: www.digitallife.gr