Διαφημίσεις Google

                                  
Η Πύλη Της Τεχνολογίας-Gate Of Tech

Η Πύλη Της Τεχνολογίας: Τεχνολογικά Νέα - Επιστήμες - Μαθηματικά – Πληροφορική - Φυσική – Διάστημα – Βιολογία - Ιατρική – Πλανήτης

pop_up_face

Διαφημίσεις Google

                                  

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

Παιχνίδι που δεν μπορεί να νικήσει ο υπολογιστής

Υπάρχει παιχνίδι που δεν μπορεί να νικήσει ο υπολογιστής παιχνίδιΤο Arimaa είναι ένα επιτραπέζιο παιχνίδι στρατηγικής με αρκετές ομοιότητες αλλά και πολλές διαφορές με το σκάκι. Επινοήθηκε το 2003 από τον Omar Syed, έναν Αμερικάνο-Ινδό μηχανικό υπολογιστών, όταν για πρώτη φορά υπολογιστής κέρδισε τον παγκόσμιο πρωταθλητή στο σκάκι, Γκάρι Κασπάροφ.
Σύμφωνα με το δημιουργό το παιχνίδι είναι τόσο απλό που ένα μικρό παιδί μπορεί να παίξει αλλά εξαιρετικά δύσκολο για έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή.
Προσφέρει μάλιστα και βραβείο....
10.000 δολαρίων σε όποιον καταφέρει με τον υπολογιστή του να κερδίσει των παγκόσμιο πρωταθλητή. Ο λόγος για τον οποίο ένα υπολογιστής δυσκολεύεται να κερδίσει είναι γιατί σε κάθε κίνηση υπάρχουν περίπου 17.000 διαφορετικές κινήσεις διαθέσιμες σε αντίθεση με το σκάκι που υπάρχουν περίπου 30. Επιπλέον υπάρχουν περίπου 64.000.000 τρόποι να στηθούν τα πούλια στο άνοιγμα του παιχνιδιού.
Υπάρχει παιχνίδι που δεν μπορεί να νικήσει ο υπολογιστής
Ας δούμε σύντομα τους κανόνες του Arimaa: To παιχνίδι παίζεται από δύο παίκτες με χρυσά και ασημί πιόνια σε ένα πίνακα τετραγώνων 8×8. Τα πιόνια έχουν μορφές ζώων και υπάρχουν 8 λαγοί, 2 γάτες, 2 σκύλοι, 2 άλογα, 1 καμήλα και 1 ελέφαντας. Τα πιόνια τοποθετούνται στις δύο πρώτες γραμμές του κάθε παίκτη....

Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr