Διαφημίσεις Google

                                  
Η Πύλη Της Τεχνολογίας-Gate Of Tech

Η Πύλη Της Τεχνολογίας: Τεχνολογικά Νέα - Επιστήμες - Μαθηματικά – Πληροφορική - Φυσική – Διάστημα – Βιολογία - Ιατρική – Πλανήτης

pop_up_face

Διαφημίσεις Google

                                  

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Πώς το ηλιακό φως γίνεται το νέο καύσιμο

Βρήκαν τη βενζίνη του μέλλοντος: Κηροζίνη από τον Ηλιο -Πως το ηλιακό φως γίνεταΣπουδαίο κατόρθωμα για ευρωπαίους ερευνητές οι οποίοι παρήγαγαν για πρώτη φορά στον κόσμο ηλιακή κηροζίνη, το πρώτο καύσιμο αεροσκαφών απευθείας από τον Ηλιο.
Το καύσιμο που παράχθηκε στα πλαίσια του ερευνητικού έργου SOLAR -JET, το οποίο χρηματοδοτεί η Ευρωπαϊκή Ενωση, αποτελείται από ηλιακό φως, νερό και διοξείδιο του άνθρακα. Με τη νέα τεχνολογία μελλοντικά θα παράγονται καθαρότερα και...
άφθονα καύσιμα για τα αεροπλάνα, αλλά και άλλα μεταφορικά μέσα, όπως τα αυτοκίνητα. Ετσι, θα ενισχυθεί η ενεργειακή ασφάλεια, ενώ και ένα από τα βασικά αέρια του θερμοκηπίου που ευθύνονται για την υπερθέρμανση του πλανήτη, το διοξείδιο, θα μετατραπεί σε χρήσιμο πόρο.
Τα αποτελέσματα της πρώτης παραγωγής -Ενα ποτήρι καύσιμο γεμάτο ελπίδα
Οι ερευνητές, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΕ, πραγματοποίησαν ήδη την πρώτη επιτυχή επίδειξη της αλυσίδας παραγωγής ανανεώσιμης κηροζίνης, χρησιμοποιώντας συμπυκνωμένο φως ως πηγή ενέργειας υψηλής θερμοκρασίας. Το έργο βρίσκεται ακόμη σε πειραματικό στάδιο και, μέχρι στιγμής, έχει παραχθεί μόνο ένα ποτήρι καυσίμου αεροσκαφών, σε εργαστηριακές συνθήκες και με τη χρήση προσομοιωμένου ηλιακού φωτός. Ωστόσο, τα αποτελέσματα δημιουργούν βάσιμες ελπίδες ότι στο μέλλον τα υγρά καύσιμα υδρογονανθράκων θα μπορούν να παράγονται από ηλιακό φως, CO2 και νερό.
Το τετραετούς διάρκειας έργο SOLAR-JET ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2011 και χρηματοδοτείται από την ΕΕ με 2,2 εκατ. ευρώ μέσω του έβδομου Προγράμματος-Πλαισίου έρευνας και τεχνολογικής ανάπτυξης (7ο ΠΠ).
Στο SOLAR-JET συνεργάζονται ερευνητικοί οργανισμοί ακαδημαϊκών ιδρυμάτων και βιομηχανιών (Πολυτεχνείο ETH Ζυρίχης, Bauhaus Luftfahrt, γερμανικό ερευνητικό κέντρο Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt (DLR), Shell Global Solutions και η εταιρεία συμβούλων ARTTIC ως διαχειριστικός εταίρος).
Ως πρώτο βήμα, χρησιμοποιήθηκε συμπυκνωμένο φως....

Διαβάστε περισσότερα στο: www.iefimerida.gr