Διαφημίσεις Google

                                  
Η Πύλη Της Τεχνολογίας-Gate Of Tech

Η Πύλη Της Τεχνολογίας: Τεχνολογικά Νέα - Επιστήμες - Μαθηματικά – Πληροφορική - Φυσική – Διάστημα – Βιολογία - Ιατρική – Πλανήτης

pop_up_face

Διαφημίσεις Google

                                  

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Επέκταση της δωρεάν εκδοχής του Spotify και στα smartphone και tablet

spotify lifestyle Δωρεάν το Spotify σε smartphone και tablet Οι μη συνδρομητές θα μπορούν να ακούν τη δισκογραφία ενός καλλιτέχνη ή τις δικές τους playlist, με την παρεμβολή διαφημίσεων.
Την επέκταση της δωρεάν εκδοχής του Spotify και στα smartphone και tablet ανακοίνωσε από τη Νέα Υόρκη ο Daniel Ek, CEO & ιδρυτής της μουσικής υπηρεσίας. Μέχρι σήμερα, όσοι δεν είχαν συνδρομή μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το Spotify αποκλειστικά από PC, χωρίς να έχουν πρόσβαση από την «έξυπνη» συσκευή τους.
Από εδώ και στο εξής, οι μη συνδρομητές έχουν τη δυνατότητα να «κατεβάσουν» την εφαρμογή για iOS ή Android και να ακούσουν όλες τις...
playlists που έχουν δημιουργήσει, καθώς κι εκείνες όσων «ακολουθούν». Επίσης, με τη λειτουργία «shuffle», μπορούν να απολαύσουν όλη τη δισκογραφία του καλλιτέχνη που θα επιλέξουν.
Όπως και στη δωρεάν εκδοχή του Spotify για PC, ανάμεσα στα τραγούδια παρεμβάλλονται διαφημίσεις. Ωστόσο, οι κάτοχοι smartphone δεν μπορούν να ακούν κομμάτια ή ολόκληρα άλμπουμ on demand, κάτι που ισχύει μόνο για τους μη συνδρομητές που χρησιμοποιούν υπολογιστή ή ταμπλέτα.
Οι επιπλέον λειτουργίες που θα συνεχίσουν να έχουν μόνο όσοι καταβάλλουν συνδρομή είναι πως μπορούν να «κατεβάσουν» μουσική στην «έξυπνη» συσκευή τους, για να την ακούσουν ακόμη κι όταν δεν έχουν σύνδεση στο ίντερνετ. Επίσης, δεν ακούν διαφημίσεις, ενώ η μουσική αναπαράγεται σε καλύτερη ποιότητα.
Σύμφωνα με τον Ek, το Spotify έχει παγκοσμίως 24 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, από τους οποίους τα 6 εκατομμύρια είναι συνδρομητές. Με τη δωρεάν εκδοχή της μουσικής υπηρεσίας για φορητές συσκευές, αναμένεται να αυξηθεί η βάση των χρηστών, αυξάνοντας έτσι και τα έσοδα από τις διαφημίσεις. Επίσης, ο CEO του Spotify υποστηρίζει πως θα λειτουργήσει σαν διαφήμιση για τη συνδρομητική παραλλαγή, πολλαπλασιάζοντας έτσι τους πελάτες της εταιρείας.
Παράλληλα, ο Ek ανακοίνωσε πως το Spotify επεκτείνεται σε 20 νέες χώρες, ώστε πλέον να είναι προσβάσιμο από χρήστες συνολικά 55 κρατών. Επίσης, έκανε γνωστό πως στη «δισκοθήκη» της υπηρεσίας προστίθενται όλα τα άλμπουμ των Led Zeppelin. Εδώ και χρόνια, το συγκρότημα ήταν από τους πιο διάσημους πολέμιους των online μουσικών υπηρεσιών.

Πηγή: portal.kathimerini.gr

http://www.secnews.gr