
«Κέρδισε δύο αεροπορικά εισιτήρια», «κέρδισε ένα κινητό τηλέφωνο» είναι κάποιοι από τους τίτλους των διαγωνισμών. Μόνο που στην πραγματικότητα, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του «Ελεύθερου Τύπου», οι διαγωνισμοί αυτοί δεν υπάρχουν.
Ο χρήστης βλέπει το διαγωνισμό, κάνει κλικ, απαντάει στις ερωτήσεις και στη συνέχεια του ζητείται να.....
κοινοποιήσει το διαγωνισμό στους διαδικτυακούς του φίλους. Συμπληρώνοντας τη φόρμα ο χρήστης άθελα συναινεί σε υπηρεσίες πολυμεσικής χρέωσης, δηλαδή στο να δέχεται αυτόματη ενημέρωση μέσω μηνύματος - το οποίο χρεώνεται- στο κινητό του για το θέμα που τον ενδιαφέρει.
Ήδη η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος έχει ξεκινήσει τις έρευνες για την ταυτοποίηση των δραστών. Η εμπειρία του.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.newsbeast.gr