Διαφημίσεις Google

                                  
Η Πύλη Της Τεχνολογίας-Gate Of Tech

Η Πύλη Της Τεχνολογίας: Τεχνολογικά Νέα - Επιστήμες - Μαθηματικά – Πληροφορική - Φυσική – Διάστημα – Βιολογία - Ιατρική – Πλανήτης

pop_up_face

Διαφημίσεις Google

                                  

Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2015

Αύξηση της τεχνολογίας στο ελληνικό σπίτι

Ο ετήσιος Τεχνο-οικονομικός Δείκτης (Techonomic Index) της Samsung αποκαλύπτει ότι το σπίτι εν έτει 2015 αποτελεί κόμβο εργασίας, μελέτης και ψυχαγωγίας, όπου συνδεόμαστε με τα αγαπημένα μας πρόσωπα και αντλούμε έμπνευση από τον κόσμο γύρω μας.Η τεχνολογία εμπλουτίζει αυτήν την εμπειρία, καθώς ο μέσος όρος συσκευών ενός ελληνικού νοικοκυριού αντιστοιχεί σε 19, αναδεικνύοντας ότι ο δρόμος προς τα πιο έξυπνα σπίτια φαίνεται μονόδρομος.Από αυτές τις.... 19 ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, δύο είναι τηλεοράσεις και τουλάχιστον ένα tablet. Παράλληλα, τo 99% των νοικοκυριών έχει στην κατοχή του ένα τουλάχιστον κινητό τηλέφωνο, με το 97% να το χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση, με βασικότερους λόγους χρήσης την πρόσβαση στο email (96%), τις μηχανές αναζήτησης (87%) και τα sites κοινωνικής δικτύωσης (87%). Το ποσοστό χρήσης σε καθημερινή βάση για την τηλεόραση φτάνει το 90%, ίδιο ποσοστό με αυτό του Η/Υ ή laptop.

Αυτά προκύπτουν, μεταξύ άλλων, από την έρευνα της Samsung σε 18.000 Ευρωπαίους για τη χρήση της τεχνολογίας. 

Ενώ μόλις το 48% των νοικοκυριών στην Ελλάδα χρησιμοποιούν το tablet καθημερινά, ο χρόνος χρήσης ξεπερνάει και αυτό τον κινητών τηλεφώνων (που είναι 1 ώρα και 15 λεπτά), φτάνοντας στη μία ώρα και 20 λεπτά. Την ίδια στιγμή, οι Έλληνες την περισσότερη ώρα/ημέρα δαπανούν στην παρακολούθηση τηλεόρασης-κάτι λιγότερο από τρεις ώρες καθημερινά.

Αναφορικά τώρα με τη χρήση οικιακών συσκευών, το 81% χρησιμοποιεί συσκευές μαγειρικής καθημερινά, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τις συσκευές καθαριότητας αγγίζει το 47%. Σε εβδομαδιαία βάση, πάντως, σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες χρησιμοποιούν τις οικιακές τους συσκευές (95% μαγειρικής και 99% καθαριότητας).

Από πλευράς δαπανών για περιεχόμενο, το μεγαλύτερο ποσοστό Ελλήνων (56%) πλήρωσε, για να κατεβάσει μουσικό περιεχόμενο συγκριτικά με οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο.

Η επένδυση στην ψηφιακή εκπαίδευση μεγαλώνει, καθώς ο χρόνος που δαπανάται σε mobile gaming μειώνεται

- To 22% των Ελλήνων πληρώνει για πρόσβαση σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο σε μηνιαία βάση.
- Το ποσοστό που καταναλώνει εκπαιδευτικό περιεχόμενο σε εβδομαδιαία βάση είναι 37%.

Ακόμη, το 41% χρησιμοποιεί το smartphone ή tablet του για gaming ή εφαρμογές για ψυχαγωγία σε εβδομαδιαία βάση, παρ’ όλα αυτά δεν ξοδεύει ιδιαίτερα μεγάλα ποσά γι' αυτόν το λόγο (9 ευρώ/μήνα). Αντίστοιχα και στις δαπάνες που αφορούν σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο, ο Μ.Ο. ενηλίκων στην Ελλάδα ξοδεύει 10 ευρώ/μήνα, όταν το Ηνωμένο Βασίλειο που έχει την πρωτιά ξοδεύει 18,5 ευρώ/μήνα.

Τέχνη και Τεχνολογία

- Το ποσοστό των Ελλήνων που πληρώνουν για stream (ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές) περιεχόμενο ανέρχεται σε 20% σε μηνιαία βάση.
- Το ποσοστό των ατόμων που πληρώνουν για ψηφιακές εκδόσεις (ηλεκτρονικά βιβλία και περιοδικά) ανέρχεται στο 23%.
- Επιπλέον, το ποσοστό που συμμετέχει σε δραστηριότητες κοινωνικής δικτύωσης φτάνει το 87%.

Στη χώρα μας stream τηλεοπτικών προγραμμάτων, ταινιών και βίντεο, κάνει το 73% τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

Πλέον υπάρχουν άπειρες δυνατότητες που βρίσκονται στα χέρια μας. Η....

Διαβάστε περισσότερα στο: www.nooz.gr